بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) یک روش بسیار موثر برای کسب و کارهای کوچک در راستای رسیدن به مشتریان جدید،افزایش درآمدها، و هزینههای اکتسابی است.
ما در مقاله زیر به شما به طور کامل راجب SEM توضیح می دهیم .
SEM مستقیما با موتورهای جستجو سروکار دارد ، نوعی بازاریابی در بین موتورهای جستجوگر، رایج ترین ابزار جستجو برای Google Adwords نیز می باشد (گوگل ادوردز سرویس آنلاین تبلیغات در گوگل است )
به طور کلی SEM جزئی ازSEO می باشد،SEM در حقیقت به تمام راه ها و فعالیت هایی که در راستای استفاده از موتورهای جستجو برای افزایش بازدید و افزایش فروش و دیده شدن وجود دارد اطلاق می شود .
اصطلاحاتی که در تبلیغات SEM بکار می رود :
Impressions – چند بار تبلیغ شما بر روی یک صفحه نمایان شده است
CPC – (هزینه برای هر کلیک) وقتی کسی بر روی تبلیغ شما کلیک میکند
CPM – هزینه برای هر میلیون نمایش تبلیغ شما
CTR – (نرخ کلیک) نرخ کلیک به درصدی از کاربرانی که روی تبلیغ شما در موتور جستجو کلیک می کنند.
ناگفته نماند اگر میخواهید سایت خود را به روش SEM تبلیغ کنید لازم است ابتدا سایت شما از سئوی مناسب نیز برخوردار باشد تا تاثیر بهتر و بیشتری داشته باشد.
افزایش فروش با طراحی فروشگاه اینترنتی
جستجو ,sem ,موتورهای ,تبلیغ ,کلیک ,بازاریابی ,موتورهای جستجو ,به طور ,بازاریابی موتورهای ,نرخ کلیک ,در راستای ,بازاریابی موتورهای جستجو
درباره این سایت