محل تبلیغات شما

همانطور که در یکی از مقالات هفت ستاره با موضوع سیر تا پیاز روش های مقاله نویسی گفتیم، از نکات بسیار مهم در مقاله نویسی جستجو و استفاده درست از کلمات کلیدی می باشد زیرا با این کار می توان زحمت کمتری به موتورهای جستجو گوگل داد و در نتیجه بتوان موجب افزایش ترافیک در سایتتان شد از طرفی همین مورد موجب بازدید زیاد صفحات شما توسط مخاطبین برای مطالعه محتوایتان می شود.
اما نباید این نکته را از قلم انداخت که کلمات کلیدی را باید به صورت درست و در تعداد مناسب به کار برد از طرفی این گونه نباشد که کلمات کلیدی را مناسب با محتوا تغییر دهید اما می توانید در مقاله بر اساس کلمات کلیدی جستجو شده تغییراتی اعمال کنید.

 

در ادامه این مقاله می خواهیم 3 ابزار مهم برای پیدا کردن کلمات کلیدی در گوگل به شما نشان دهیم.

 1. Google AdWords Keyword planner یکی از روش های پیدا کردن کلمات کلیدی در گوگل:

یکی از ابزار های بسیار پر اهمیت برای پیدا کردن کلمات کلیدی در گوگل google keyword planner می باشد که می توان از این ابزار در بهبود سئوی سایتتان کمک بگیرید. 
در گام نخست برای استفاده از این ابزار که بخواهید کلمات کلیدی در گوگل را از آن پیدا کنید باید بدانید که  کیوورد پلنر با سرویس Google AdWords مرتبط است و شما نیازمند به ایجاد یک حساب کاربری هستید.
  ads.google.com آدرسی است که با ورود و عضویت در آن و سپس با کلیک به گزینه    Tools and Analysis در نوار بالای آن امکان استفاده از کیبورد پلنر برایتان فراهم خواهد شد.
کیوورد پلنر دو کاربرد مهم دارد. اول این که میزان جستجوی کلمات کلیدی در گوگل را طی ماه های گذشته به شما نشان می دهد و دوم این است که پیشنهاداتی مرتبط با کلمه کلیدی به شما می دهد. 
روش کار این گونه است که در ابتدا بر روی گزینه Find keywords کلیک کنید سپس در صفحه ی باز شده کلمه مرتبط با صنعت و حوزه خودتان را وارد نمایید.
بعد از آن با صفحه ای مواجه می شوید که نام یک کشور و زبان آن وجود دارد و شما می بایست نام آن کشوری که انتخاب شده است را حذف کنید اما توجه داشته باشید که به دلیل تحریم نام ایران دیده نمی شود اما می توانید زبان را به Persian  تغییر دهید.
حال میتوانید آمار سرچ و میزان رقابت در کلمات مورد نظر و پیشنهاد شده را در دو ردیف اول نگاه کنید.
در دو ستون اول که بسیار مهم تر هستند شما به ترتیب آمار جستجو متوسط کلمه در زمان تعیین شده توسط شما را نشان می دهد و در سمت راست آن  میزان رقابت کلمه نمایش داده می شود که شامل خط تیره، Low و Hight  می باشد.

2. Searches related to دومین روش پیدا کردن کلمات کلیدی در گوگل

حتما به این موضوع دقت کرده اید که وقتی می خواهید کلمات یا جملات مورد نظر خود را در گوگل سرچ کنید با  سری پیشنهاداتی مواجه می شوید که این ها بر اساس میزان جستجوی کاربران در آخرین ساعات و روزها می باشد. 
از طرفی هنگامی که کلمه مورد نظرتان را در گوگل سرچ کردید با تعدادی گزینه در پایین صفحه مواجه می شوید که این موارد نیز می توانند در انتخاب کلمات کلیدی در گوگل به شما کمک کنند.

 3. Google trends سومین روش پیدا کردن کلمات کلیدی در گوگل


google trends یکی دیگر از ابزارهای قدرتمند و بسیار مهم در بهینه سازی سایت و سئو می باشد 
با وارد کردن کلمه مورد نظر خود در قسمت سرچ آن با منویی مواجه می شوید که به 4 بخش اشاره کرده است که از سمت چپ شامل:

  • محل جستجو
  • بازه زمانی جستجو
  • دسته بندی موضوعی
  • نوع سرچ 

می باشد
توجه داشته باشید که می توانید تا 5 کلمه سرچ شده را با یکدیگر مقایسه نمایید.
همچنین در گوگل ترند این امکان برایتان وجود دارد تا  با نمودارهای برترtop Charts   و جستجوهای به روز Hot searches مواجه شوید
در پایین تر با بخشی مواجه می شوید که حاوی دو تب به نام های top و rising  است که Top  مهمترین کلمات کلیدی مروبطه را نشان می دهد و Rising کلمات کلیدی مرتبط به جستجویتان را نمایش می دهد و شما میتوانید از این کلمات کلیدی برای محتوا و مقالات خود استفاده کنید

 

افزایش فروش با طراحی فروشگاه اینترنتی

یک طراحی لوگو حرفه ای متمایز از رقبا ظاهر شوید

اهمیت طراحی سایت و بهینه سازی وب سایت

کلمات ,کلیدی ,گوگل ,کلمه ,پیدا ,مواجه ,کلمات کلیدی ,در گوگل ,کلیدی در ,می دهد ,مواجه می ,کردن کلمات کلیدی

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها